O akcji

6 stycznia Fundacja Mamy i Taty uruchamia kampanię społeczną dedykowaną ojcostwu.

Nasza Fundacja jako pierwsza podjęła delikatny temat rozwodów w polskim społeczeństwie – przeprowadziliśmy kampanię „Rozwód - przemyśl to!” z którą zetknął się co czwarty Polak; prowadziliśmy kampanie dotyczące wierności małżeńskiej: „Miłość - lepiej na całe życie”, posiadania dzieci: „Im nas więcej tym weselej”  czy najgłośniejszą kampanię społeczną ostatnich lat: „Nie odkładaj macierzyństwa na potem”.

 

Najnowsza kampania dotyczy ojcostwa. Widzimy, że mężczyźni coraz później decydują się na związek małżeński, coraz więcej mężczyzn żyje w konkubinatach lub jako „wieczni single”. 

Naszą kampanią chcemy zwrócić uwagę mężczyzn, iż najważniejszą rolą jaką podejmują, jest rola ojca. Rola ta bywa przez media przedstawiana w krzywym zwierciadle, przedstawia się ojców nieobecnych lub wysoce problematycznych.

 

Chcemy rozpocząć dyskusję o byciu ojcem i przywrócić ojcostwu należną mu rangę,

 

Zachęcamy do dzielenia się ze znajomymi naszym filmem, udostępniania go na Facebooku czy Twiterze.

Zapraszamy do ściągnięcia wstępnego raportu dotyczącego ojcostwa: Ojcowie 2017.


Kampania została przygotowana przez TELESCOPE i reżyserowana przez czołową przedstawicielkę młodego pokolenia świata reklamy, panią Iwonę Bielecką. Założenia kampanii zostały przygotowane na bazie wyników badań zrealizowanych przez Ipsos. Film zaś wyprodukowało studio Papaya Films.

Partnerzy

Partner medialny